Friday, March 19, 2010

5.23am... zZzzZZzzzz...

4.43am...
Wow!! I m still lying on my bed...playing with my lappy eh..
Why? What to play? Is time to sleep actually...
My eyes almost close...hmm...
The only reason was I m still chatting with you... (好像很伟大那样)-.-
Ahahaha! I want to accompany you...
I know that you are very vexed and worry for your result...
Because you told me you can’t fall sleep because of the result...
You don’t know what to do...
I know that you have lost your aspect...
I have tried this before...
I feel guilty I can’t help you...
Just giving you advice and suggestion...
Just hope that you get know someone is here to support you...
For whatever you do...or you going to do...

你说了很多很多...
是我们有史以来在网上聊得最多的一次...
感觉到你的无助...
知道你需要人陪...
我愿意阿...
因为我们是好朋友...很好很好的朋友...
两个星期的相处...
换来今天的我们...(很神耶)
你在读书,我就在写部落格...
虽然过后没聊了...但我们知道...
我们在陪着对方...
讨厌到...
你刚才说了些很感性的话...
但我真的有感动...
眼泪差点掉耶!
谢谢你再次给于的肯定阿...
真的谢谢...
你每次都这样哦...
不说...
但一说就会很感性...
或许是自己希望听到吧...
事实我听到了...
也觉得你是有需要我的...哈哈!
要天亮了...
你还不睡啊?
快睡啦...因为我要顶不住了啦!
求求你...快睡..
阿哈哈...我要跟你说晚安了。
陪到这里可以吗?
不管了啦!很累...
晨蔚....
加油!!!你可以的!!
我会一直陪你...晚安!

By fen

No comments:

Post a Comment