Saturday, January 2, 2010

2010

THE 1ST DAY OF 2010~ HAPPY NEW YEAR!

今天,是2010年的第一天哦。哈哈!我们又老一岁了。新得一年,意味着新的开始,新希望!昨天有点闷耶,因为都没出去倒数。多可怜啊,没人约。没办法,这里不是kl, no any countdown event..所以昨天呢,就只好呆在家咯。呵呵!还好有你们两个傻婆来陪我,有半天的时间拿来跟你们过,做汤圆~哈哈哈。我们做到挺好吃的啊。而且感觉很幸福。过后三个累了倒在床上,三八下,聊聊下,再睡睡下。。时间很快就过了。。哈哈!喜欢这种静静却不陌生的感觉......
你们回了后。我原本是约了志伟和朋友吃饭的咯,那里知道其中一个朋友又不能countdown,是男办的Cinderella(丽他得车也会变成南瓜车哦)...lolss!所以我们的计划取消咯。Hmmm...我2009年的最后一晚,就跟我家人过。哈哈,其实那种感觉还真不错,静静的幸福,才可贵哦。
2009年就这样离开我们了,但也没什么好可惜的拉,因为更棒的2010在等待着我们啊!人是要往前走而不是回头望。2009有太多不好的回忆了,太多的烦恼......但在这些不好的回忆中,还是有很多让人开心的事。我的2009年,被你主宰了11/12,开心不开心,都是你给的。应该说,是我自己给的,自己造成的。你是那个原因...我是凶手。你就是我的杀人动机,哈哈,但那都过去咯,我的生活不会再让你主宰。我自己操控回。而你,请不要再打扰我了,可能是我前世欠你的,那我已经还完了!我的2010,没有你的位子让你参与......但我祝福你!
感谢我的朋友们,谢谢您,又陪我走过一年。谢谢您,让我有份参与您。谢谢你们的包容、体量、关心、支持与安慰。我永远爱你们哦!也希望接下来,我们依然可以陪着大家一起走!


Fallen flowers can’t climb back
So don’t think of the past
Love the present, live with the future
World is yours......
Wish all my dear friends, a very WONDERFUL & PROSPEROUS YEAR 2010!!





The most beautiful rainbow...

As we grow up, we learn that even the one person that
wasn't supposed to ever let you down probably will. You
will have your heart broken probably more than once and
it's harder every time. You'll break hearts too, so
remember how it felt when yours was broken. You'll fight
with your best friend. You'll blame a new love for things
an old one did. You'll cry because time is passing too fast,
and you'll eventually lose someone you love. So take too
many pictures, laugh too much, and love like you've never
been hurt because every sixty seconds you spend upset
is a minute of happiness you'll never get back. Don't be
afraid that your life will end, be afraid that it will never
begin.

p/s:actually at the bottom of this writings,there have a rainbow pic...very beautiful rainbow..but don't know what problem with my line,can't upload that photo..so sorry eh..just imagine the most beautiful rainbow in yours mind....

No comments:

Post a Comment